پخش سریال «پازل» با موضوع شهدای هسته‌ای

تعداد بازدید: 3807  | تاریخ درج : یکشنبه 11 آبان سال 1393

محمد پیرهادی، تهیه‌کننده «عامل سوم» از تغییر نام این سریال به «پازل» خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده پخش این سریال از ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما انجام می‌شود.
«پازل» داستانی درباره خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند. جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود؛ اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند.
در واقع این سریال کشف برنامه‌ریزی برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران را نمایش می‌دهد که نهادهای مسئول سعی می‌کنند این طرح خرابکارانه را توسط افراد متخصص مدیریت و مهار کنند.
رضا کیانیان، آرش مجیدی، محسن بهرامی، شقایق فراهانی و ماه چهره خلیلی از بازیگران این سریال هستند.
در این سریال بهزاد هاشمی مدیریت تولید، منصور ظهوری مدیر تصویربرداری، پیام حسین‌موسوی طراح صحنه، محمد شیوندی صدابردار، ابراهیم توانایی چهره‌پرداز، ندا سلیمی طراح لباس و مهرداد یزدانی برنامه‌ریزی و احسان شیبانی تدوین را انجام داده‌اند. (تسنیم)

Share  
 

نظرات:

نویسنده: مائده
تاریخ : 1393/09/01
دلم برا شیرین زبونیای آرمیتا تنگ شده:) باور کنید شما هیچ وقت فراموش نمیشید .. هیچ وقت ... خیلی وقت بود وب نیمده بودم چند روز پیش با دیدن کتاب داریوش رضایی نژاد و خوندن خاطره و ها و دیدن دوباره عکسا یاد اینجا افتادم ... سلام مخصوص به آرمیتا خوشگلم برسونید! ایشالا توی درساش موفق باشه و مایه افتخار این مملکت بشه :!)
نام شما:  
آدرس ایمیل:
نظر شما: