دعای ندبه شبکه یک سیما در جوار مزار شهید ˈداریوش رضایی نژادˈ برگزار می شود

تعداد بازدید: 2898  | تاریخ درج : دوشنبه 15 اردیبهشت سال 1393
 محمدعلی وکیلیˈ بیان کرد: این آیین معنوی در آستانه سالروز فتح خرمشهر و به مناسبت گرامیداشت نام و یاد این شهید هسته ای بطور زنده از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

وی افزود: دعای ندبه با همکاری هیات رزمندگان اسلام و صدا و سیمای مرکز ایلام در جوار امامزاده ˈسید صلاح الدین محمد (ع)ˈ شهرستان آبدانان برگزار و به صورت زنده برای هموطنان خارج از کشور از طریق شبکه جهانی جام جم قابل دریافت است.

مدیر تولید برنامه های آیینی شبکه یک سیما ادامه داد: این برنامه دینی وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شده و هدف از اجرای آن توسعه فرهنگ مهدویت ، تلطیف و تنظیف فضای عمومی کشور است.

وکیلی تاکید کرد: امسال نیز به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 93 به عنوان ˈفرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ و تجلیل از مقام شامخ شهید ˈداریوش رضایی نژادˈ دعای ندبه دوم خرداد در شهرستان آبدانان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این آیین با استفاده از تجهیزات پیشرفته ماهواره ای و دو فرستنده پر قدرت سیار از ساعت شش تا هشت صبح در صحن و سرای امامزاده سید صلاح الدین محمد (ع) شهرستان آبدانان اجرا می شود.

وکیلی اضافه کرد: دعای ندبه شهرستان آبدانان با سخنرانی یکی از خطبای معروف کشور و مداحی حاج ˈرضا طاهریˈ برگزار می شود.

وی آیین دعای ندبه صبح های جمعه شبکه یک سیما را از موثرترین برنامه های رسانه ملی در حوزه ترویج فرهنگ دینی دانست که پس از 14 سال اجرای مستمر کماکان مورد توجه مردم و صاحب نظران حوزه دین و فرهنگ قرار دارد.

ایرنا


Share  
 

نظرات:

نویسنده: مسافر پیاده
تاریخ : 1393/02/18
چه خبر خوبی....ممنون از اطلاع رسانی
نویسنده: مسافر پیاده
تاریخ : 1393/03/02
مراسم باشکوهی بود...خداروشکر که لااقل از طریق برنامه هایی این چنین میتونیم از راه دور مزار شهید رو زیارت کنیم.
نویسنده: ....
تاریخ : 1393/05/05
کاش منم اونجا بودم.
نام شما:  
آدرس ایمیل:
نظر شما: