همسر شهید رضایی نژاد: شهیدان هسته‌ای هدفی جز اقتدار کشور نداشتند

تعداد بازدید: 3315  | تاریخ درج : جمعه 22 فرودرین سال 1393
همسر شهید رضایی نژاد
 شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت بزرگداشت روز ملی فن‌آوری هسته‌ای که توسط سازمان فرهنگی  و ورزشی شهرداری در سالن کانون جوانان بسیج ترتیب یافت، اظهار داشت: شهیدان هسته‌ای هدفی جز اقتدار کشور نداشتند.

وی ادامه داد: چه شهدای هشت سال دفاع مقدس و چه شهدای هسته‌ای همگی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت و توسعه کشور گام برداشتند که همگی مورد تهدید واقع شدند.

همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد با تأکید بر اینکه آنچه سبب عزت‌مندی انقلاب اسلامی می شود نباید کوتاهی کرد، اذعان داشت: جوانان کشور با پیشرفت‌های علمی خود گامی برای رسیدن به استقلال کشور بر می‌دارند.

پیرانی یادآور شد: یاد شهدا با عزت مندی انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان در اذهان به خصوص نسل‌های آینده ماندگار می‌ماند.

وی عنوان کرد: بسیار باارزش بود که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از همه مدیرانی که از ابتدا در تحقق پیشرفت هسته‌ای نقش داشتند قدردانی کردند و به مدیران هسته‌ای تأکید کردند که برای آنچه که به دست آوردید، تعصب داشته باشید و به راحتی از دست ندهید.

همسر شهید رضایی‌نژاد، سخنان رهبر معظم انقلاب را نقشه راه برای پیشرفت کشور اعلام کرد و گفت: مقام معظم رهبری برای مذاکرات محدوده خاصی تعریف کردند و فرمودند که مذاکرات دلیل نمی شود تا تحقیق و توسعه دانش هسته‌ای متوقف شود این راه باید ادامه یابد.

فارس

Share  
 

نظرات:

نویسنده: مسافر پیاده
تاریخ : 1393/01/26
"برای آنچه که به دست آوردید، تعصب داشته باشید و به راحتی از دست ندهید"
نویسنده: سایت ابدانان
تاریخ : 1393/02/03
یکی از اتفاقات غیر منتظره در اردوی شعر بانوان انقلاب اسلامی حضور همسر شهید رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای به همراه آرمیتا دختر کوچکش بود که با استقبال بی‌نظیر خانم‌های شاعر مواجه شد.همسر شهید رضایی‌نژاد - که دوست یکی از شاعران کشورمان یعنی کبری موسوی قهفرخی است - به دوران دانشجویی اش اشاره کرد که با این شاعر جوان دوست بوده و گفت: من از حضور در هیچ جایی به اندازه حضور در جمع شعرا لذت نمی‌برم و خیلی افسوس می‌خورم که شعرخوانی دوستان را از دست دادم.وی درباره علاقه شهید رضایی‌نژاد به شعر هم گفت: داریوش خیلی به شعر علاقه داشت و مرتب شعر می‌خواند منتها سلیقه شعری ما با هم متفاوت بود. او خیلی به شعرهای فریدون مشیری علاقه داشت.خانم رضایی‌نژاد گفت: یکی از شعرهایی که همسرم مرتب برای آرمیتا می‌خواند شعر بهارم دخترم فریدون مشیری بود که الان هم هر وقت آرمیتا این شعر را می‌شنود یاد پدرش می‌افتد.همسر شهید رضایی نژاد از بانوان شاعر خواست که کتاب‌های شعرشان را برای او بفرستند و در پایان برنامه وقتی که از آرمیتا خواسته شد شعری بخواند او شعر «به طاها به یاسین به معراج احمد» را خواند که مناجاتی است با امام زمان. جالب اینجا بود که آرمیتا تمام این شعر بلند را حفظ بود و عینا آن را با همان لحن مداح شعر می‌خواند.
نویسنده: رسالت معلم http://ar-rafiee.mihanblog.com/
تاریخ : 1393/03/06
همه بزرگان و شهدای این مرز و بوم از امیر کبیر و میزرا کوچک خان که مظلومانه سرش را بریدند و برای رضا خان دست نشانده بیگانه بردند تا شهدای هسته ای هدفشان اقتدار ایران بود و تنها راه ایستادگی است.چرا بعضی با سارش و عقب نشینی باعث عقب ماندگی ملت ایران می شوند؟
نویسنده: ارمیتا
تاریخ : 1393/11/29
منظور مسافر پیاده
نام شما:  
آدرس ایمیل:
نظر شما: